Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

All Inclusive w Play: "nieograniczony" internet - poznaj szczegóły

09-02-2011, 09:01

Taryfy stworzone z myślą o posiadaczach smartfonów Play zaprezentował na początku tygodnia. Po przekroczeniu limitu transferu klient nie traci dostępu do internetu - spada tylko szybkość transmisji. Zapoznając się z nową ofertą, warto zwrócić uwagę na szczegóły dotyczące migracji, o których wczoraj wspomniał na blogu rzecznik Play.

Oferta All Inclusive w Play nie stanowi alternatywy dla taryfy LongPlay, ale jest jej wzbogaconą wersją. Umowa podpisywana jest na dwa lata (z telefonem) lub na rok (bez telefonu). W wersji Max abonament wynosi od 45 do 145 zł. Klient dostaje odpowiedni do abonamentu pakiet minut oraz pakiet transferu 1 GB. W tańszej ofercie abonamenty wahają się od 39 do 139 zł, a klient dostaje pakiet transferu 250 MB.

Charakterystyczne dla oferty All Inclusive jest sposób naliczania wykorzystanego transferu danych. Klient otrzymuje darmowy dostęp do Facebooka i NK oraz e-maila. Po wyczerpaniu limitu transferu spada szybkość, ale klient nie traci dostępu do internetu. Ma to zapewnić stały dostęp do sieci przy pełnej kontroli kosztów.

>>> Czytaj: Play stawia na szybki internet 4G

Aby przywrócić pełną prędkość, klient może aktywować jednorazowy pakiet 50 MB za 5 zł, z tym że można aktywować maksymalnie 5 pakietów w ciągu 30 dni. Można też zaczekać do kolejnego okresu rozliczeniowego - większa prędkość wróci.

Szczegóły dotyczące oferty są dostępne na blogu rzecznika Play w formie slajdów - zob. Taryfy All Inclusive – czyli Play bez limitów ;-).

Na nowe taryfy można migrować z innych taryf. Zasady migracji również przedstawił na swoim blogu rzecznik Play Marcin Gruszka. Generalna zasada jest taka, że można migrować na taryfy o wyższym miesięcznym zobowiązaniu, przy czym za punkt odniesienia przyjmuje się kwotę abonamentu (bez rabatu lub pakietu internetowego). Po migracji obowiązują bazowe ceny abonamentu (nie promocyjne).

Oto wybrany przykład zaczerpnięty z bloga Marcina Gruszki - klient korzystający z taryfy Long Play 69 może zmienić taryfę na Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 250 MB za 10 zł (łączne zobowiązanie 79 zł miesięcznie) lub na taryfę Long Play 69 Plan Cenowy II z Pakietem Smartfon 1 GB za 16 zł (łączne zobowiązanie 85 zł miesięcznie). Można wybrać wyższe taryfy z jednym z tych pakietów.

Rzecznik Play podkreślił też, że klient migruje z taryfy (nie z oferty promocyjnej), zatem jeśli ma taryfę Long Play 69 z rabatem, to obowiązują go warunki dla migracji z taryfy Long Play 69.

Rabaty nie są brane pod uwagę przy określaniu bieżących zobowiązań. Nie są też przenoszone na nową taryfę - klient korzysta z nowych warunków promocyjnych. Klienci korzystający z taryf o najwyższym zobowiązaniu niestety nie mogą zmienić taryfy na nową i tańszą.

Więcej szczegółów i istotne dla klientów dokumenty można znaleźć we wpisach All Inclusive – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o nowej ofercie i nie boicie się pytać ;-) oraz All Inclusive making of i szczegóły migracji.

>>> Czytaj: FreeM operatorem dla młodych i społecznościowych


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Blog Play



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING