Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Akademia Empathy nabrała barw

redakcja 31-05-2011, 16:45

Ponad stu gości zawitało w ostatni poniedziałek (30 maja) do Krakowskiego Parku Technologicznego na seminarium z cyklu „E-commerce w praktyce” zorganizowane przez Akademię Empathy.

Seminarium „E-commerce w praktyce”
fot. Akademia Empathy - Seminarium „E-commerce w praktyce”
Seminarium „Ty też możesz więcej, czyli jak rozwijać sklep internetowy” obejmowało trzy bloki tematyczne, podczas których poruszone zostały głównie kwestie prowadzenia i rozwoju e-biznesu.

Pierwszy blok tematyczny – prawo i finanse – przybliżył kwestię pułapek regulaminów sklepów internetowych. Marianna Poproch-Wesołowska (Kancelaria Radcy Prawnego) wyjaśniła uczestnikom seminarium, na co zwracać uwagę, tworząc regulamin sklepu internetowego, ale co istotniejsze, pokazała najczęstsze błędy, jakie popełnia się, tworząc regulaminy. Nie zabrakło również wątku związanego z organizacjami, które w ostatnim czasie często wytykały błędy w regulaminach przedsiębiorcom. Tematykę finansową zakończył Piotr Odrzywołek, odpowiadając na frapujące pytanie „Czy factoring może zapewnić przewagę konkurencyjną?”.

Seminarium „E-commerce w praktyce”
fot. Akademia Empathy - Seminarium „E-commerce w praktyce”
Drugi blok seminarium poświęcony został biznesowi i marketingowi. Tomasz Wesołowski i Sebastian Błaszkiewicz z Empathy – Internet Software House zaprezentowali podstawy analizy biznesowej flow & drip. Na koniec tej części wystąpiła Anna Boguska-Torbicz (Obserwatorium Zarządzania), przybliżając słuchaczom praktyczne aspekty badań użyteczności.

Kolejne tematy, tym razem technologiczne, rozpoczął Wojciech Bublik z Empathy – Internet Software House, mówiąc o wydajności i rozwoju systemów e-commerce. Następnie Hubert Turaj (Edisonda) omówił najczęstsze błędy użyteczności w e-sklepach na konkretnych przykładach.

Seminarium „E-commerce w praktyce”
fot. Akademia Empathy - Seminarium „E-commerce w praktyce”
Seminarium zakończyło wystąpienie Łukasza Kozłowskiego, który na przykładzie Sklepu Sportowego PRESTO pokazał, jak zostać liderem branżowym.

- Seminarium okazało się bardzo praktyczne, szczególnie ciekawe były prezentacje o eyetrackingu i użyteczności. Było bardzo konkretnie i treściwie - tak o seminarium wypowiadał się Piotr Cygan z Dziennika Internautów.

Kolejne seminarium z cyklu „E-commerce w praktyce” organizowane przez Akademię Empathy już w czerwcu.

Patronat nad seminarium objęli: IAB Polska, Krakowski Park Technologiczny, Użyteczna Strona, Fundacja Polak 2.0 oraz media: e-commerce.edu.pl, ekomercyjnie.pl, Marketing przy Kawie, IT w Krakowie.

Więcej na www.akademiaempathy.pl oraz na fanpage’u Empathy na Facebooku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E