Akademia Biznesu: Jak się promować? (wideo)

30-11-2011, 15:07

W siódmym odcinku Akademii Biznesu przedstawiono możliwości w zakresie tradycyjnych, nowoczesnych i niestandardowych form promocji, z których w prosty sposób skorzystać może przedsiębiorca.

Choć małe przedsiębiorstwa bardzo często na początku swojej działalności borykają się z brakiem kapitału, to wcale nie musi to wiązać się z rezygnacją z działań promocyjnych. Do nie dawna, aby wypromować swoją firmę, konieczne było użycie jakiegoś tradycyjnego medium, takiego jak prasa, radio czy telewizja. Jednak spadek efektywności tradycyjnych mediów i wysokie ceny kampanii wpłynęły na wzrost znaczenia innych kanałów promocji. Wśród nich warto wskazać przede wszystkim te, z których dzięki internetowi można korzystać w prosty i tani sposób, takich jak media społecznościowe, blogi, fora czy mailingi.

W przypadku niektórych typów działalności to wszystko może jednak nie wystarczyć. Zwłaszcza do młodych przedsiębiorców przemawiają te najbardziej niestandardowe formy promocji, takie jak kontrowersyjne i partyzanckie kampanie czy marketing wirusowy.

Obejrzyj wcześniejsze odcinki Akademii Biznesu

Obejrzyj inne programy telewizji internetowej Webshake.tv


Źródło: Webshake.tv
To warto przeczytać








  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031