Akademia Allegro przeszkoli województwo dolnośląskie

20-03-2012, 13:42

Akademia Allegro rozpoczyna kolejną edycję warsztatów z biznesu internetowego - tym razem Truck Allegro odwiedzi 17 miast powiatowych w województwie dolnośląskim. Dwudniowe warsztaty w każdym z ośrodków rozpoczną się na końcu marca i potrwają do czerwca.

Wnętrze Truck'a Akademii Allegro
fot. Akademia Allegro - Wnętrze Truck'a Akademii Allegro
Akademia Biznesu Internetowego - tak nazywa się jeden z projektów edukacyjnych prowadzonych przez Akademię Allegro, który jest kierowany do początkujących e-przedsiębiorców. W ciągu tylko ostatniego roku trenerzy Akademii Allegro odwiedzili ponad 50 miast w pięciu województwach - mazowieckim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, łódzkim i świętokrzyskim, szkoląc ok. tysiąca początkujących przedsiębiorców internetowych.

Wizytówką projektu edukacyjnego Akademii jest Truck Allegro: To ciężarówka wyposażona w niezbędne multimedia, w której może się szkolić ok. 25 osób z danego miasta. Dzięki tak oryginalnej sali wykładowej nasz projekt jest bardziej mobilny, jesteśmy w stanie dotrzeć z programem warsztatów z e-handlu do znacznie większej liczby odbiorców - mówi Damian Łukasiewicz, koordynator Akademii Biznesu Internetowego.

Czytaj też: Appspirina mini: Animations and Augmented Reality in iOS

Przed wakacyjną przerwą Truck Allegro dotrze aż do 17 miast powiatowych w województwie dolnośląskim. Na pierwszy ogień pójdą Trzebnica, Lubin i Głogów, w których odbędą się pierwsze zajęcia z prowadzenia biznesu internetowego jeszcze przed weekendem majowym. Później w planie są m.in. takie ośrodki, jak Wrocław, Bolesławiec, Zgorzelec, Środa Śląska, Legnica, Jelenia Góra czy Wałbrzych.

Zapisów na szkolenia w poszczególnych lokalizacjach można dokonywać na stronie projektu: www.akademia.allegro.pl. Tam znajduje się również harmonogram warsztatów wraz z miejscem postoju Trucka.

W programie Akademii Biznesu Internetowego jest kilkanaście godzin zajęć teoretycznych i warsztatów. Pierwsza część szkoleń dotyczy prowadzenia biznesu w sieci w oparciu o różne kanały sprzedaży, komunikacji z klientem internetowym czy kreowania polityki cenowej. Druga partia składa się z warsztatów tworzenia skutecznych ofert sprzedaży. Koszt udziału w dwudniowych szkoleniach wynosi 60 zł.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać












  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.