Agregatory zakupów grupowych szturmują rynek

23-09-2010, 17:02

Zarówno serwis Snuper, jak i Sumos w ostatnich dniach rozpoczęły swoją działalność na rynku agregatorów zakupów grupowych. Idea polega na gromadzeniu ofert, z których skorzysta duża liczba osób w jednym okresie, bo wtedy i cena będzie niższa.

>> Czytaj też: Gruper: 1 mln zł inwestycji w grupowe zakupy przez internet

Sonda
Korzystasz z zakupów grupowych?
  • Tak
  • Nie
  • Nie kupuję przez internet
wyniki  komentarze

Zakupy grupowe stały się bardzo popularne w Polsce w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Głównie za sprawą bardzo dużych zniżek na produkty i usługi. Z dnia na dzień rośnie grono zwolenników serwisów dostarczających tego typu oferty. Dlatego też twórcy Snupera są przekonani, że serwis odniesie duży sukces i zostanie zauważony przez kupujących.

- Snuper powstał, aby ułatwić poruszanie się w świecie zakupów grupowych. Tutaj kupujący oszczędzają czas, ponieważ wszystkie okazje mogą znaleźć na jednej stronie. Wkrótce planujemy wprowadzenie podziału okazji na kategorie, dzięki czemu użytkownicy będą mogli oglądać dokładnie to, co ich interesuje – mówi Karolina Skrzypek, rzecznik prasowy projektu Snuper.

Agregator Snuper.pl
fot. - Agregator Snuper.pl
Okazje z takich serwisów, jak Groupon, Gruper czy MyDeal, można znaleźć właśnie na Snuper.pl. Zakładki na stronie umożliwiają sortowanie ofert według miast, gdzie znajdują się oferty. Snuper w najbliższym czasie udostępni m. in. możliwość otrzymania jednego e-maila dziennie, jeśli okazje będą pasować do kategorii wybranej przez użytkownika.

>> Czytaj też: Grupowe zakupy w sieci mogą być dużo tańsze (aktualizacja)

Agregator Sumos.pl
fot. - Agregator Sumos.pl
Kolejnym serwisem, który wystartował w ostatnim czasie jest Grupowo.info, które szybko przekształciło się w Sumos, ze względu na – jak twierdzi twórca, Krzysztof Gorzelak – trudną do zapamiętania nazwę. Strona, podobnie jak Snuper, gromadzi oferty z FastDeal.pl, Groupon, Gruper i MyDeal.

Wyświetlane oferty można filtrować według miast, wysokości oferowanych zniżek (od 30 do 90%) i dat ich publikacji w sieci. Najpopularniejszymi ofertami są te z dziedziny sportu i medycyny. Dodatkowo w serwisie prowadzony jest blog, który ma przybliżyć internautom ideę zakupów grupowych.

Więcej o serwisach na: www.snuper.pl oraz Sumos.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.