AGH i Opcom: studia z marketingu internetowego

02-06-2011, 11:53

Marketing Internetowy to nowy kierunek studiów podyplomowych, który ruszył w kwietniu tego roku w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W programie studiów przewidziano 198 godzin zajęć, 21 przedmiotów i praktyczne zajęcia w studio foto-wideo.

Rekrutacja na pierwszą edycję studiów, która rozpoczęła się w marcu, okazała się sukcesem. W ciągu trzech tygodni wszystkie oferowane miejsca zostały zajęte, a organizatorzy studiów zasypani pytaniami o kolejną edycję studiów, która ruszy prawdopodobnie po zakończeniu obecnej, w lutym/marcu przyszłego roku.

Uruchomienie nowego kierunku, prócz spraw formalnych, takich jak np. ułożenie programu studiów spełniającego wymagania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, było możliwe dzięki współpracy pomiędzy Opcom a władzami i wykładowcami Wydziału Humanistycznego AGH.

>>> Czytaj: Studia dla twórców gier komputerowych ruszają na Uniwersytecie Śląskim

W agencji powstał pomysł uruchomienia tego typu studiów, a dzięki życzliwości władz AGH udało się stworzyć studia, w ramach których studenci, jak również osoby związane na co dzień zawodowo z internetem mogą zgłębiać wiedzę dotyczącą branży internetowej.

Do współpracy przy tworzeniu programu studiów uczelnia zaprosiła specjalistów branży internetowej (m.in. z Opcom, Interia.pl,NK.pl, Polkomtela, PBI, AdSeo, InnovaWeb), którzy nie tylko mają wiedzę merytoryczną, ale są także praktykami. Jakość oferty potwierdza kadra naukowa Akademii Górniczo-Hutniczej oraz rekomendacja Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Program studiów obejmuje tematy, które umożliwią przyszłemu absolwentowi zaprojektowanie, przygotowanie i egzekucję kompleksowej strategii marketingowej w internecie. Studenci otrzymają wiedzę na temat SEO, SEM, Social Media, e-mail marketingu, e-commerce, sieci afiliacyjnych. Poznają także techniki produkcji foto-wideo, technologie webowe oraz mobilne.

Więcej o studiach z Marketingu Internetowego na stronie: www.mi.wh.agh.edu.pl.

Nie jest to jedyny w Polsce przykład takiej współpracy. W kwietniu Akademia Allegro wraz z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika uruchomia studia podyplomowe dotyczące e-biznesu.

>>> Czytaj: Koniec z plagiatami prac dyplomowych?


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930