AdTaily rozpoczyna współpracę z Promoringiem

27-07-2010, 10:07

W połowie lipca AdTaily nawiązała współpracę z siecią reklamową Promoring umożliwiającą promocję w sklepach internetowych. Promoring zajmie się pozyskiwaniem nowych reklamodawców dla AdTaily.

Spółka Promoring świadczy usługi dla branży e-commerce. Jej głównym rozwiązaniem jest ePOS - sieć reklamy w sklepach internetowych. Aktualnie w programie zarejestrowanych jest ponad 1900 sklepów internetowych, dzięki którym można dotrzeć do grupy ok. 2-3 mln użytkowników w skali miesiąca.

- Dzięki współpracy z AdTaily nasi partnerzy, sklepy internetowe, poza przychodami z reklamy emitowanej na ich powierzchniach, uzyskają dodatkową korzyść w postaci rabatów oraz promocji realizowanych przez AdTaily oraz Promoring - wyjaśnia Nikodem Krajewski prowadzący projekt Promoring.

>> Czytaj także: Wygraj promocję swojego bloga z AdTaily

AdTaily już od ponad roku aktywnie rozwija polski rynek reklamowy, oferując swoim klientom możliwość nabycia samoobsługowej kampanii promocyjnej w dużych serwisach (Pudelek, Fotka, Groszki) i na niszowych blogach. W ostatnich tygodniach sieć została uznana za jedno z 25 najbardziej innowacyjnych europejskich przedsiębiorstw przez prestiżowy magazyn CNBC Business.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31