Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Admatik ma uprościć publikację reklam online

23-06-2010, 11:47

Podczas konferencji Internet 2k10, agencja interaktywna Autentika oficjalnie ogłosiła start automagicznej sieci reklamowej Admatik. Projekt powstał ze środków unijnych, a jego celem jest uproszczenie procesu publikacji reklamy w internecie.

Admatik to rozwiązanie umożliwiające - poprzez pełną automatyzację - zakup i sprzedaż powierzchni reklamowej na witrynach internetowych oraz możliwość bieżącej obserwacji statystyki kampanii. Automatyzacja ma wpłynąć na obniżenie kosztów emisji reklam w internecie oraz zmaksymalizowanie zysków z powierzchni reklamowych.

>> Czytaj też: Powstała sieć reklamowa serwisów społecznościowych

Naszym celem było stworzenie rozwiązania jak najbardziej użytecznego i intuicyjnego, spełniającego zarówno wymagania właścicieli serwisów internetowych, jak i reklamodawców, którzy na ich stronach chcieliby się promować. Dlatego przy tworzeniu rozwiązania jedną z najważniejszych kwestii stała się optymalizacja systemu i jego algorytmów pod kątem obu grup docelowych - tłumaczył podczas konferencji Michał Małowski, Project Manager Admatika.

Sieć reklamowa Admatik
fot. - Sieć reklamowa Admatik
Jak podkreślali twórcy, użytkownicy Admatika mogą korzystać z wielu formatów reklamowych (m.in. billboardów, rectangle, skyscraperów) oraz z rozliczeń CPM (płatność za każde 1000 odsłon reklamy). Admatik zapowiada możliwość rozliczeń w modelu CPC (płatność za kliknięcie), ponadto system już wkrótce będzie pozwalał na zakup reklam bezpośrednio z poziomu konkretnej witryny, podobnie jak uruchomiona w ubiegłym roku sieć AdTaily.

>> Czytaj też: Reklama w serwisach biznesowych najdroższa

Admatik jest jedną z największych realizacji agencji interaktywnej Autentika. Działania sieci reklamowej można obserwować na stronie www.admatik.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING


Tematy pokrewne:  

tag sieci reklamowetag Autentikatag Admatik