Dyrektor generalny tajwańskiego przedsiębiorstwa zdradził nieco informacji na temat przyszłej strategii Acera.
W rozmowie z Dow Jones szef Acera J.T. Wang bardzo chętnie chwalił się przyszłymi planami firmy. W najbliższych miesiącach korporacja chce znacznie zmienić swój wizerunek.
- Zmienimy naszą strategię i poprawimy przychody poprzez usunięcie z rynku tanich i niedochodowych produktów - powiedział Wang. - Ultrabooki będą naszym kluczowym elementem wzrostu w następnym roku. Zdaniem szefa Acera użytkownicy chcą lżejszych i cieńszych notebooków, które do tego mogłyby pracować przez długi czas na baterii.
- Sprzedając więcej ultrabooków, poprawimy również zyskowność naszego biznesu, gdyż tego typu maszyny cechują się wyższymi cenami - zapewnił Wang. Jeśli plany porzucenia tańszych i słabiej wykonanych komputerów powiodą się, korporacja może zyskać nawet 10% na rynku netbooków. Według serwisu AllThingsD, tego typu scenariusz mógłby również sprawić, że Acer znów stałby się zyskowną firmą.
Nie wszyscy wierzą jednak w sukces ultrabooków. Jak informowaliśmy niedawno, przedstawiciele korporacji AMD uważają, że mniejsi producenci nie mają szans w starciu z firmą Apple. Użytkownicy poszukujący droższych maszyn mają wybierać komputery producenta z Cupertino również ze względu na ich lepsze parametry techniczne, którym według AMD dorównują wyłącznie rozwiązania produkowane przez... AMD.
|
|
|
|
|
|
|
|
Po | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Serwisy specjalne: |