Acer: Przestaniemy sprzedawać tanie i niedochodowe produkty

08-12-2011, 16:59

Dyrektor generalny tajwańskiego przedsiębiorstwa zdradził nieco informacji na temat przyszłej strategii Acera.

W rozmowie z Dow Jones szef Acera J.T. Wang bardzo chętnie chwalił się przyszłymi planami firmy. W najbliższych miesiącach korporacja chce znacznie zmienić swój wizerunek.

Czytaj także: Acer udostępni 4-rdzeniowy tablet

- Zmienimy naszą strategię i poprawimy przychody poprzez usunięcie z rynku tanich i niedochodowych produktów - powiedział Wang. - Ultrabooki będą naszym kluczowym elementem wzrostu w następnym roku. Zdaniem szefa Acera użytkownicy chcą lżejszych i cieńszych notebooków, które do tego mogłyby pracować przez długi czas na baterii.

- Sprzedając więcej ultrabooków, poprawimy również zyskowność naszego biznesu, gdyż tego typu maszyny cechują się wyższymi cenami - zapewnił Wang. Jeśli plany porzucenia tańszych i słabiej wykonanych komputerów powiodą się, korporacja może zyskać nawet 10% na rynku netbooków. Według serwisu AllThingsD, tego typu scenariusz mógłby również sprawić, że Acer znów stałby się zyskowną firmą.

Nie wszyscy wierzą jednak w sukces ultrabooków. Jak informowaliśmy niedawno, przedstawiciele korporacji AMD uważają, że mniejsi producenci nie mają szans w starciu z firmą Apple. Użytkownicy poszukujący droższych maszyn mają wybierać komputery producenta z Cupertino również ze względu na ich lepsze parametry techniczne, którym według AMD dorównują wyłącznie rozwiązania produkowane przez... AMD.

Czytaj także: HTC rozważa budowę urządzeń z Chrome OS


Źródło: Dow Jones
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031