Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Absurdy buzzmarketingu (wideo)

07-06-2010, 20:53

Jak zostać ekspertem od social media, ile można zarobić w branży na stanowisku Social Media Manager i po co zakłada się popularne grupy na Facebooku - tego wszystkiego można się dowiedzieć z kolejnego odcinka programu „Jak to się k... robi”.

W ubiegłym tygodniu zamieściliśmy w Dzienniku Internautów pierwszą część rozmowy Rafała Agnieszczaka z Pawłem Suchockim z agencji Buzz Media, która specjalizuje się w marketingu społecznościowym i szeptanym.

>> Obejrzyj: Marketing szemrany na Facebooku (wideo)

Z drugiej części programu powstającego pod patronatem Startup School można się dowiedzieć o raporcie agencji On Board PR na temat social media, o tym, ile może zarobić Social Media Manager, a także skąd się wzięło tylu pseudoekspertów na polskim rynku.

>> Obejrzyj więcej materiałów wideo Lookr.tv w DI


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lookr.tv