Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ABP przyśpiesza internet i stawia huby Direct Connect

19-02-2007, 13:32

Większa przepustowość łączy oraz budowa internetowej społeczności lokalnej poprzez sieć LAN, Direct Connect, a wkrótce także VoIP - wszystko to ma poprawić konkurencyjność dostawcy internetu Air Bites Polska (ABP), poinformowali przedstawiciele firmy. Firma ma także inne asy w rękawie.

Dotychczasowe produkty spółki o prędkościach 256 kb/s, 512 kb/s i 1Mb/s pierwszego lutego zastąpiły nowe o zdecydowanie szybszych transferach maksymalnych: 500 kb/s, 2 Mb/s i 5 Mb/s.

ABP do końca marca br. zachęca promocją, w ramach której opłata instalacyjna jest obniżona do 1 PLN brutto, a przez pierwsze 3 miesiące abonament za usługę wynosi po 1 PLN brutto za każdy miesiąc.

- W standardowej ofercie posiadamy ponadto dodatkowe, opcjonalne produkty: powiększoną prędkość internetu w nocy oraz publiczny adres IP. Nasze łącza są symetryczne, co oznacza, że z taką samą prędkością można ściągać oraz wysyłać dane do internetu, a w ramach sieci lokalnej zapewniamy przepustowość do 100 Mb/s. - prezentuje swoją ofertę Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska.

ABP, wzorem konkurencyjnych firm, zniosło także limit transferu danych.

Co ciekawe, w styczniu 2007 roku dostawca uruchomił cztery własnych hubów, czyli serwery sieci Direct Connect, umożliwiające użytkownikom sieci ABP bezpośrednią wymianę plików i równoczesne prowadzenie rozmów na czacie. Huby te zostały postawione w Krakowie, Poznaniu, Piasecznie i Zdzieszowicach. - Docelowo usługa ta ma stać się standardem w naszej sieci, wyróżniającym nas spośród operatorów internetu, których technologie w większości nie dają takich możliwości - dodaje Rafał Pasterczyk z ABP.

Do końca pierwszego kwartału 2007 ABP planuje także wprowadzić VoIP, jako usługę dodaną.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Kuba wybiera open source