6 wskazówek jak wybrać właściwy Magento Software House

20-11-2018, 15:57

Od wprowadzenia na rynek w marcu 2008 roku Magento stało się jedną z najpopularniejszych platform ecommerce typu open source. Biorąc pod uwagę jego cechy, dostępne moduły, skalowalność oraz możliwość dostosowania pod własne potrzeby, Magento to znakomity wybór, jeśli chcesz stworzyć wydajny sklep internetowy.

mat partnera

Jednak wybranie nawet najlepszej platformy nie gwarantuje od razu sukcesu. Wdrożenie sklepu w oparciu o platformę Magento wymaga wielu nakładów pracy oraz przemyślanych działań. Warto skorzystać wtedy z pomocy doświadczonego ecommerce software house’u, który będzie miał odpowiednie umiejętności oraz zasoby, aby sprostać Twoim oczekiwaniom.

W tym artykule przedstawię 6 wskazówek, jakie musisz wziąć pod uwagę, aby umiejętnie wybrać ecommerce software house, który zajmuje się Magento.

1. Wybierz doświadczony ecommerce software house

Doświadczenie odgrywa kluczową rolę przy wyborze właściwej firmy. Jest ono niemal od razu gwarancją, że taka firma będzie w stanie zrealizować zlecone jej zadania. Doświadczony software house będzie w stanie poradzić sobie ze skomplikowanymi wyzwaniami, jakie pojawiają się na etapie wdrożenia sklepu na platformę Magento.

Gdy z kolei planujemy przeprowadzić migrację z Magento 1 na Magento 2, doświadczenie także jest bardzo istotnym czynnikiem. Wykonanie tak ważnej i skomplikowanej procedury warto zlecić firmie, która już od wielu lat z powodzeniem działa na rynku.

2. Zwróć uwagę na portfolio

Przed wybraniem firmy przyjrzyj się jej dotychczasowym realizacjom. Spójrz zatem na jej portfolio, które powinieneś znaleźć na ich stronie. Będziesz dzięki temu mógł określić, czy potencjalna firma będzie w stanie zrealizować także Twój projekt. Dowiedz się, jak wiele przeprowadziła już kompleksowych wdrożeń Magento. Przyjrzyj się także temu, kto poleca dany software house. Jeżeli dostrzeżesz tam szanowane marki z górnej półki, jest to znak, że dana firma także stoi na wysokim poziomie.

3. Czy firma ma właściwy proces oraz metodologię działań?

Proces i metodologia działań to kluczowe elementy, które decydują o sukcesie lub porażce projektów związanych z Magento. Dobry ecommerce software house musi być w stanie umiejętnie ocenić potrzeby klienta, tworzyć jakościowy kod oraz odznaczać się świetną organizacją pracy.

4. Dobra komunikacja to podstawa

Dzięki efektywnej komunikacji z firmą można uniknąć niepotrzebnych nieporozumień oraz wykonać wszystkie działania w krótszym czasie. Z kolei zła komunikacja prowadzi do komplikacji, napięć oraz wielu dodatkowych problemów.

Przyjrzyj się zatem, jak wygląda proces komunikacji ze strony danej firmy. Od wstępnych rozmów, przez wszystkie prace, aż po zakończenie działań, musisz być z nią w stałym kontakcie. Przykłady skutecznych form komunikacji to:

Konferencje audio i video – potencjalna firma powinna być przygotowana na organizowanie konferencji oraz spotkań przez Internet. Umożliwia to szybkie przeprowadzanie rozmów bez konieczności spotykania się twarzą w twarz.

Chaty – wydzielona platforma na prowadzenie chatu pozwala stale być ze sobą w kontakcie.

Możliwość dzielenia się plikami – dowiedz się, czy dana firma korzysta z narzędzi, dzięki którym bezpiecznie i szybko można dzielić się plikami oraz wspólnie pracować nad danym projektem.

Dobra komunikacja będzie miała duże znaczenie w przypadku przeprowadzania migracji Magento na nowszą wersję. Z racji konieczności wykonania kopii zapasowych, migracji bazy danych, czy też rozszerzeń, konieczna jest skuteczna komunikacja podczas każdego z tych etapów.

5. Aspekt SEO ma duże znaczenie

Aby dotrzeć do klientów, potrzebujesz sklepu, który będzie widoczny w wyszukiwarkach. Skorzystaj zatem z usług takiej firmy, która wie, jak wykorzystać skuteczne i zgodne z wytycznymi Google techniki SEO.

6. Nie zapomnij o obsłudze powdrożeniowej

Wdrożenie sklepu na Magento czy też przeprowadzenie jego migracji na nowszą wersję to nie koniec pracy. Ewentualne błędy czy inne problemy techniczne mogą wyjść na jaw dopiero po zakończeniu wstępnych realizacji. Wybierz zatem taki ecommerce software house, z którym możesz być w stałym kontakcie oraz który oferuje dalsze wsparcie techniczne.

Podsumowanie

Jeśli chcesz stworzyć wydajny sklep na platformie Magento lub przeprowadzić jego migrację na nowszą wersję, skorzystaj z tych wskazówek. Pomoże Ci to wybrać taki Magento software house, dzięki któremu zrealizujesz wszystkie swoje cele.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag Software housetag Magentotag komunikat firmy
To warto przeczytać











fot. Kaspersky




RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Wrzesień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Serwisy specjalne: