Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

4,5 mln zł dla polskiego startupu edutech

10-08-2018, 15:42

Komputery oraz urządzenia przenośne wyposażone w dostęp do internetu zrewolucjonizowały sposób, w jaki możemy przyswajać wiedzę. Panujący trend wykorzystuje polska firma z Trójmiasta, która w szybkim tempie przekształca się z lokalnego startupu w dość istotnego gracza na międzynarodowym rynku technologii edukacyjnych.

Startup z Trójmiasta ruszył z opartym o dane spersonalizowanym środowiskiem  nauczania (Data Driven Personalized Learning Environment), w którym osadzone są zasoby dydaktyczne (ćwiczenia i baza wiedzy zgodna z podstawa programową) oraz mechanizmy logiki systemu (pozwalające na tworzenie adaptywnych ścieżek edukacyjnych). Środowisko zarządza weryfikacją poprawności rozwiązywanych zadań, dynamicznie dopasowuje poziom ich trudności do stanu wiedzy ucznia oraz na bieżąco informuje zarówno ucznia, jak i nauczyciela o postępach w nauce. Rozwiązanie dostarczane jest w postaci modelu SaaS (“software as a service”), co minimalizuje trudności związane z instalacją i późniejszymi aktualizacjami. Aplikacja dostępna jest na urządzenia mobilne oraz desktopy.

Obecnie z powstałego w 2016 roku systemu, w Polsce skorzystało 80 000 dzieci w ponad 200 szkołach. Dodatkowo, w wyniku wygranego przetargu firma NUADU, o której rozwiązaniu mowa, wdraża swój system na szeroką skalę w Gdyni. Wkrótce 11 000 uczniów i 2 000 nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów zasili szeregi użytkowników rozwiązania. Oprócz Polski, na świecie NUADU posiada ponad 45 000 aktywnych i płacących za dostęp użytkowników. Wielu z nich pochodzi z krajów azjatyckich takich jak Singapur, Tajlandia, Malezja, Filipiny, Indonezja.

4,5 mln złotych pozyskane od funduszu Luma Ventures, skupiającego się na projektach, oferujących rozwiązania  opierające się na budowaniu wartości biznesowej dzięki nauce o danych, zostanie przeznaczone na dalszy rozwój produktu, ze szczególnym naciskiem na możliwości personalizacji systemów opartych na sztucznej inteligencji i machine learning oraz na ekspansję na rynki Dalekiego Wschodu. Aktualnie firma NUADU  jest w trakcie ustanawiania obecności na rynku chińskim, a także uważnie bada rynek Ameryki Północnej.

Źródło: NUADU


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *