Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

3 grudnia 2012 Dniem Darmowej Dostawy - w tym dniu e-zakupy bez kosztów przesyłki

PATRONAT MEDIALNY 13-11-2012, 13:11

Trzecia edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy organizowanej przez eKomercyjnie.pl, największy serwis poświęcony branży e-commerce, odbędzie się 3 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów on-line w sklepach biorących udział w akcji bez ponoszenia kosztów przesyłki. Akcja ma na celu popularyzację zakupów internetowych w Polsce.

Trzecia edycja Dnia Darmowej Dostawy odbędzie się 3 grudnia. W tym dniu można zrobić zakupy on-line szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki w sklepach biorących udział w akcji. Dzień Darmowej Dostawy inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych. Pełną listę sklepów można znaleźć na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl. Zakupów będzie można dokonywać 3 grudnia (poniedziałek) w godzinach od 00:01 do 23:59

Szeroka oferta sklepów

W zeszłym roku klienci mogli dokonać zakupów spośród oferty 1846 sklepów. Stanowiło to niemal 1000 więcej w porównaniu z 2010 rokiem (850 sklepów). Największy wybór sklepów klienci mieli w kategoriach: „Dom i ogród”, „Odzież, obuwie, dodatki”, „Dla Dzieci”, „Uroda” i „Sport”. Największą zaś popularnością cieszyły się zakupy w sklepach z artykułami dla dzieci, a także księgarniach internetowych, sklepach z elektroniką oraz RTV / AGD. Prawie 29% klientów klikających na sklepy pochodziło z województwa mazowieckiego, 13% ze śląskiego, a 12% z małopolskiego.

Bezpieczne zakupy

Organizator akcji, serwis eKomercyjnie.pl, dokonuje szczegółowej weryfikacji zgłaszających się firm. Zakwalifikowane sklepy zobowiązane są do przestrzegania regulaminu Dnia Darmowej Dostawy. Do tegorocznej akcji aktualnie przystąpiło już 500 sklepów, a wśród nich: euro.com.pl, Szkla.com, AleDobre.pl, REBEL.pl, Level77.pl, WeltBild.pl, helion.pl, DeeZee.pl czy Answear.com. Zapisy sklepów trwają do 26 listopada.

Akcję wspierają nie tylko sklepy, ale także firmy świadczące usługi dla branży e-commerce, co pozwala na konsolidację branży. Partnerami akcji Dzień Darmowej Dostawy są: Apaczka, Unizeto Technologies (partnerzy premium), GetResponse (partner technologiczny), Ceneo, Rajapack, Comarch. Partnerzy medialni: Kurierem.pl, W Roli Mamy, KodyRabatowe.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *