Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

2550 sklepów internetowych dziś dostarcza za darmo!

02-12-2014, 10:33

USA ma Cyber Monday - dzień zakupów internetowych z wysokimi rabatami. Ale to było wczoraj. Dziś (2 grudnia) w Polsce mamy Dzień Darmowej Dostawy. Zamówienie złożone dziś (do 23:59) w sklepach, które przyłączyły się do akcji, dostarczane jest bez kosztów dostawy.

Także i moja skrzynka od kilku dni zapełnia się zachętami do skorzystania z Dnia Darmowej Dostawy - dostaję je od niemal wszystkich sklepów, w których zdarzało mi się kupować. Pełna lista, według oficjalnej strony akcji, liczy 2550 sklepów:

  • Dom i ogród (16%),
  • Uroda i zdrowie (14%),
  • Odzież, dodatki (11%),
  • Dla dzieci (8%),
  • Sport (7%) i in.

Dostawa na terenie Polski jest bezpłatna niezależnie od wielkości zamówienia, metody płatności i rodzaju dostawy.

Kurierka z paczką Dzień Darmowej Dostawy

Fot. Franck Boston /Shutterstock.com

Dzień Darmowej Dostawy odbywa się w Polsce już po raz piąty. Jak mówi jego pomysłodawca Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, w ubiegłym roku na liście było 2450 sklepów, a przekierowań z oficjalnej strony - 2,95 mln.

Partnerami wspierającymi akcję są firmy świadczące usługi dla branży e-commerce, w tym firmy obsługujące wysyłki, banki, platformy zakupowe oraz firmy dostarczające oprogramowanie dla e-handlu.

Jak mówi rzeczniczka DDD, Agnieszka Kuźma-Filipek, poprzednia akcja była udana dla sklepów - 80% uczestniczących sklepów odnotowało zwiększoną liczbę zakupów w porównaniu ze średnią z listopada, w 30% sklepach był to przyrost o ponad 100%. W ponad połowie sklepów złożone zamówienia pochodziły w jednej trzeciej od nowych klientów.

O tym, jak zadziałał tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy, będzie można przekonać się na przykładzie Poczty Polskiej, która rozpoczęła publikację Barometru Świątecznego pokazującego, o ile wzrasta liczba wysyłanych paczek przed świętami.

Poczta, jako partner obsługujący ponad 60 proc. e-sklepów, dysponuje własnymi danymi - podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty. Barometr będzie pokazywał odczyty dla kolejnych tygodni grudnia (do 24.12), odnosząc je do czasu od 1 lutego do 31 października tego roku. Przykładowo, w trzecim tygodniu listopada liczba paczek wzrosła o ok. 25%. Zobaczymy, czy po tym tygodniu odnotujemy nagły wzrost liczby paczek.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *