Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych

16-08-2011, 10:35

Codziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych, a łączny udział w czasie słuchania tych rozgłośni sięga 5,9 proc.

Popularność takich stacji radiowych rośnie z roku na rok. Należą do nich m.in. Chilli Zet serwujące chillout i delikatny jazz, a w warstwie programowej autorskie programy muzyczne i kulturalne, Eska Rock z ambitną muzyką rockową, Radio Tok FM skupiające się na informacji i publicystyce, RMF Classic proponujące muzykę klasyczną i filmową oraz audycje kulturalne i life-stylowe czy Radio Vox FM grające w klasycznym formacie oldies. Wszystkie te stacje mają starannie ułożoną ramówkę pod kątem swojego grona odbiorców.

Zasięg dzienny stacji wąskoformatowanych

Słuchacze stacji wąskosformatowanych to radiowi heavy userzy – aż co trzeci słucha radia powyżej 6 godzin dziennie.

Struktura słuchaczy stacji wąskoformatowanych

Słuchacze rozgłośni sprofilowanych należą do najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grup - większość stanowią osoby młode i dorosłe, bardzo dobrze wykształcone (45,6 proc. ma wykształcenie wyższe, a 43 proc. - średnie), zaś spośród grup zawodowych są to najczęściej: dyrektorzy, przedstawiciele wolnych zawodów, pracownicy umysłowi i właściciele firm.

Struktura słuchaczy stacji wąskoformatowanych

Wśród słuchaczy stacji sformatowanych przeważają osoby lepiej sytuowane. Co trzeci respondent (30,6 proc.) szacuje dochód łączny swojego gospodarstwa na powyżej 5 tys. zł miesięcznie, a w przypadku co czwartego (23,8 proc.) kwota ta zawiera się pomiędzy 3 tys. a 5 tys. zł.

Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, IV-VI 2011, dane dla grupy stacji: Antyradio, Chilli Zet, Eska Rock, RMF Classic, Radio PiN, Radio RAM, Radio Tok FM, Radio Vox FM, Program 2 PR.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR