rozmiar tekstu:
A
A
A
UPC Polska wprowadziła dziś, 19 września br., nową ofertę usług internetowych chello o zwiększonych prędkościach oraz nową taryfę dla klientów usług telefonicznych.
W ramach nowej oferty UPC wprowadziło usługę chello starter skierowaną przede wszystkim do niewymagających użytkowników internetu, dla których liczy się przede wszystkim stały dostęp o znośnej prędkości pobierania danych i niska cena.
Oprócz wycofania z oferty usługi chello classic, w przypadku wszystkich pozostałych usług chello zwiększono prędkości pobierania. Poniżej prezentacja oferty UPC Polska przy umowie na czas nieokreślony:
UPC Polska wprowadziła dziś także nową taryfę telefoniczną - Przyjazna 30. W ramach jej abonamentu (39 zł) klienci uzyskają 30 bezpłatnych minut do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce.
Jak podają przedstawiciele firmy, na koniec czerwca br. z usług internetowych UPC korzystało ponad 245 tys. klientów, a telefonicznych blisko 90 tys.