160 proc. wzrost sprzedaży znaczków na Platformie Envelo i nowy proces zakupów online

05-07-2016, 16:53

Od początku roku do maja 2016 r. klienci kupili o 160 procent więcej elektronicznych znaczków Poczty Polskiej na Platformie Envelo w porównaniu z takim samym okresem w 2015 roku. Poczta chcąc ułatwić i przyspieszyć zakup znaczków wprowadziła nowy proces kupowania on-line.

Coraz więcej firm w Polsce opiera swój biznes na usługach on-line i oczekuje produktów dostępnych dla nich w sieci. Jak podaje Poczta Polska elektroniczne znaczki (Neoznaczki) dostępne na Platformie Envelo kupują najchętniej małe i średnie firm, głównie na listy zwykłe, krajowe – ok. 80 proc. ogólnego wolumenu.

Najpopularniejszym produktem na platformie jest Neoznaczek. To odpowiednik tradycyjnego znaczka pocztowego. Służy do opłacania, nadawania listów i kartek pocztowych doręczanych przez Pocztę Polską. Neoznaczkiem można opłacać listy zwykle i polecone, krajowe i zagraniczne - ceny są takie same jak znaczków tradycyjnych.

Poczta Polska uprościła właśnie proces zakupu e-znaczek-pocztowy. Dotychczasowy układ – czyli jedna strona, na której widoczne były wszystkie opcje, teraz została podzielona na trzy proste kroki: wybór nominału, podanie danych przez kupującego przez osoby niezalogowane (dla użytkowników zalogowanych - posiadających konto na Envelo.pl, dane adresowe będą automatycznie uzupełniane przy każdym kolejnym zakupie) oraz ostatni krok - podsumowanie zamówienia i płatność.

Na Envelo.pl można wysłać list polecony prosto z komputera, kartki pocztowe, zlecić masowy wydruk i nadanie korespondencji, dystrybuować i archiwizować faktury on-line. Z Platformy Envelo korzysta już kilkadziesiąt tysięcy użytkowników - podają przedstawiciele Poczty Polskiej.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag Poczta Polskatag Neoznaczektag Envelo.pl
To warto przeczytać


















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: